Κάπου δυο χρονιά πίσω ξεκινάει και μένα η Ιστορία μου στον χώρο τον Ανακατασκευών ή μάλλον καστομιών θα έλεγα !
Πριν ξεκινήσω θα ήθελα να συστηθώ. Ονομάζομαι Μητρόπουλος Πέτρος, είμαι από την Καλαμάτα, η εμπειρία μου στο χώρο των μοτοσικλετών είναι πολύ μικρή το 2010 πήρα την πρώτη μηχανή…ΕΕΕ μάλλον τρίτροχο scooter για την ακρίβεια (PIAGGIO MP3)…γελάτε μάλλον αλλά υπάρχει και συνέχεια,το επόμενο ήταν Galura GP 800 Θηρίο πραγματικά, και μετά πήρα την ΠΡΩΤΗ μου πραγματική μηχανή DUCATI MULTISTRATA 1100s ναι αυτήν με τα Ohlin’s τρομερή μοτοσικλέτα. Στην συνέχεια triumph explorer 1200 και τώρα μια BMW 1150 GS μια μότο με προσωπικότητα …αυτά, και γυρνάμε πίσω περίπου δυο χρονιά.
Το μυαλό μου γύριζε γύρω από το να βρω μια παλιά μηχανή εν λειτουργία μηχανολογικά (μιας και δεν κατέχω το κομμάτι μηχανολογικό) και να της δώσω μια δικιά μου ταυτότητα σε ένα δημιούργημα μου και οπού βγει το έχω (έτσι λέω στον εαυτό μου) με της κατασκευές γενικότερα.
Έχω καταλήξει στο να ψάχνω BMW K100 έχω βρει και μια πιθανή μορφή που είχα στο μυαλό μου, και κάπου εκεί μετά από κάνα 3μηνο ψαξίματος εντελώς τυχαία βρίσκω ένα BMW R 65 ls λυμένο μέσα σε κουτές. Αλλού το μοτέρ αλλού ντεπόζιτο αλλού σκελετός, είχε λυθεί για ανακατασκευή αλλά είχε μείνει στην μέση λόγο οικονομικού προβλήματος περίπου 1,5-2 χρονιά, ήταν σε έναν φίλο μάστορα οπού με προτροπή του με έπεισε για την άψογη μηχανολογική του κατάσταση που ήταν πριν λυθεί (με αληθινά χιλιόμετρα 67000)και έτσι μίλησα με τον ιδιοκτήτη τού τα συμφωνήσαμε και την …παντρεύτηκα.
Τώρα από πού να ξεκινήσω Internet, φίλοι, γνωστοι, απορίες συζητήσεις, σχέδια, κουβέντες και πάλι από την αρχή! Εν τέλη αποφάσισα να μην αλλάξω το ντεπόζιτο που ελεγα, αλλά με ένα σχέδιο να του δώσω μια άλλη οπτική ήθελα να παντρέψω το μοντέρνο με το κλασικό στο ύφος της BMW και έτσι κράτησα την αρχική δομή της μότο ,ντεπόζιτο, αναρτήσεις μπρος πίσω (koni εργοστασιακά τα πίσω) και όλα τα υπόλοιπα κατασκευαστήκαν, υποπλασία, φτερά,στηρίγματα φτερών, ποδοστηρια και χούφτες από αλουμίνιο κατασκευή (ευχαριστώ τον κατά FB φίλο Vass Works),χειροποίητη κατασκευή επίσης η τιμονοπλακα, η πατέντα για τον κεντρικό διακόπτη από Harley,η δημιουργία της τάπας βενζίνης, η σύνθεση για την κατασκευή αλουμινένιου και αυτού κουτιού για την μπαταριά και πολλά αλλά που φτιαχτήκαν για αυτήν την μοναδική (για μένα !!!) bmw…
Θα μπορούσα να γράψω πολλές σελίδες για τον τρόπο που δημιουργήθηκε αλλά θα γίνω κουραστικός, μετά από ένα χρόνο υπομονής και αρκετής δουλείας που δεν φαίνεται από της φωτογραφίες το αποτέλεσμα στα ματιά τα δικά μου δικαίωσε την υπομονή και τον χρονο-χρημα που χρειάστηκαν.
Ευχαριστώ όλους (το συνεργείο για τον χώρο και την βοήθεια που προσφέραν) όσους συμμετείχαν σε αυτό το Project!
Το ταξίδι μέχρι τώρα ήταν υπέροχο και συνεχίζεται…………..