Η Honda έχει ένα ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα ρομποτικής, που μεταξύ άλλων είναι υπεύθυνο και για το περίφημο ρομπότ της, τον Asimo. Αυτό το τμήμα ρομποτικής λοιπόν παρουσίασε στην έκθεση ηλεκτρονικών CES την «αυτό- ισορροπούμενη μοτοσυκλέτα», που ουσιαστικά εκμηδενίζει την πιθανότητα πτώσης με μικρές ταχύτητες ή όταν είναι σταματημένη.
Προκειμένου να το πετύχουν αυτό οι μηχανικοί της Honda δεν χρησιμοποίησαν γυροσκόπια, αλλά έναν σύνθετο μηχανισμό με τη βοήθεια του οποίου μπορούν να αλλάζουν τη γωνία κλίσης του εμπρός τροχού. Στην πράξη, όπως φαίνεται και στο βίντεο που ακολουθεί, το Riding Assist, όπως ονομάζεται το σύστημα, μετακινεί ολόκληρη την εμπρός ανάρτηση της μοτοσυκλέτας, χαμηλώνοντάς την, ώστε να μπορεί να σταθεί όρθια, με αναβάτη ή χωρίς και από ταχύτητα μικρότερες των 5 χλμ./ ώρα και κάτω (στις μεγαλύτερες προφανώς δεν υπάρχει θέμα ισορροπίας).
Η ισορροπία επιτυγχάνεται με τη βοήθεια 3 ηλεκτρικών κινητήρων: ενός για τη λειτουργία του εξελιγμένου εμπρός συστήματος, ενός για τη ρύθμιση της γωνίας του τιμονιού και ενός επιπλέον μπροστά, που μπορεί να κινήσει μόνος του τη μοτοσυκλέτα. Το τελευταίο δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να ρυθμίζει από απόσταση τη μοτοσυκλέτα και να κινείται χωρίς να τον ενδιαφέρει αν τα χιλιόμετρα πέσουν κάτω από ένα όριο, μιας και δεν χάνεται η ισορροπία. Παράλληλα με το πάτημα ενός κουμπιού η μοτοσυκλέτα μπορεί να τον ακολουθεί χωρίς αναβάτη, οπότε όταν τη χρειαστεί θα είναι δίπλα του.
Το ιδιαίτερα σημαντικό αυτό σύστημα της Honda μπορεί να εφαρμοστεί σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα, ενώ εξασφαλίζει τη δυνατότητα σε ανθρώπους π.χ. με ειδικές ανάγκες, να οδηγήσουν δίκυκλο, κάτι που μέχρι τώρα δεν ήταν για πολλούς εφικτό. Παράλληλα ανοίγει νέους δρόμους σε οδηγούς που κάνουν ακροβατικά αλλά και σε επερχόμενες χολυγουντιανές υπερ- παραγωγές, όπου όλα τα «κόλπα» γίνονταν στο στούντιο με την βοήθεια υπολογιστή.