Δεν υπάρχουν πλέον διαρροές πληροφοριών…. Αυτή τη φορά είναι πραγματικό.
Η BMW μόλις κυκλοφόρησε τις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές με τα νέα R1250GS και R1250RT. Η κύρια αλλαγή είναι ο νέος κινητήρας μπόξερ που έρχεται με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Το αποτέλεσμα: ελαφρώς περισσότερη ισχύς και αυξημένη ροπή στρέψης σε όλο το εύρος περιστροφής.
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει! Και το R1200GS έσπασε ρεκόρ πωλήσεων για τόσα χρόνια. Πιθανώς γι ‘αυτό με την πρώτη ματιά, η BMW R1250GS δεν παρουσιάζει παρά μικρές αλλαγές. Απλά πρέπει να κοιτάξετε τον κινητήρα για να εντοπίσετε τις διαφορές.
Υπάρχει μια επιγραφή “ShiftCam” στον κινητήρα. Και αυτό είναι το μαγικό τέχνασμα. Η BMW εξηγεί ότι “το ShiftCam επιτρέπει την αλλαγή στο χρονισμό των βαλβίδων.
Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί για το ασύγχρονο άνοιγμα των δύο βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα την αποτελεσματικότερη καύση!
Έτσι, τα νέα R1250GS και R1250RT έρχονται με αυξημένη απόδοση και ροπή: 100 kW (136 hp) στις 7 750 σ.α.λ. και 143 Nm στις 6 250 rpm (προηγουμένως: 92 kW (125 hp) στις 7 750 rpm και 125 Nm στα 6 500 σ.α.λ.)
Επίσης έχετε 110 NM ροπής από 2.000 σ.α.λ. και ροπή 120 Nm από 3.500 σ.α.λ.
Εκτός από τη μεταβλητή τεχνολογία χρονισμού βαλβίδων, η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 1254 cc (προηγουμένως: 1170 cc).
Εκτός από αυτό, δεν υπάρχουν τόσες πολλές διαφορές. Το styling μοιάζει παρόμοιο, αλλά υπάρχει και ένα νέο χρώμα της HP για τα GS-χρυσές ζάντες με ακτίνες, λευκό πλαίσιο, καθίσματα rallye και προαιρετική ανάρτηση για εντατική χρήση εκτός δρόμου.
Επίσης, ο προβολέας LED είναι στάνταρ για το R1250GS
Το βάρος: R1250GS – 249 KG και R1250RT – 279 kg.
Φαίνεται ότι δεν υπάρχουν άλλες διαφορές σε σύγκριση με τον αερόψυκτο R1200GS. Το ίδιο πλαίσιο, το ίδιο ταμπλό, το ίδιο δυναμικό ESA.
Το R1250RT θα είναι διαθέσιμο στο χρώμα Spezial που αρχικά το είδαμε στο K1600GTL. Και οι δύο μηχανές θα παρουσιαστούν στο Motor Show της Κολωνίας.