Όλα ξεκίνησαν από το υπερκυβισμένο στα 1,547 κυβικά, αγωνιστικό Hayabusa του Sean Mills, όπου χάρη στο turbo έχει την άκρως εντυπωσιακή απόδοση των 1000 ίππων. Ζήλεψε και ο Phil Wood και θέλησε ένα κινητήρα με το ίδιο στήσιμο. Με μια διαφορά όμως, ο εν λόγω κινητήρας τοποθετήθηκε σε ένα Hayabusa με περιβολή δρόμου. Φώτα, πινακίδα, ως και… σιγαστήρα.
Και όλα αυτά από.. σπόντα μιας και ο κινητήρας προοριζόταν για ένα κτηνώδες chopper. Τελικά, για να βρει το δρόμο του και πάλι ως «ντοπαρισμένο» Hayabusa δρόμου, κάποιες προσαρμογές τις ήθελε. Ένα ενισχυμένο ψαλίδι και μια custom πίσω ζάντα ήταν τα πολύ βασικά ώστε να γίνει ρεαλιστικά οδηγίσιμη η μοτοσυκλέτα.
Τελικά παρά τα όποια προβλήματα διαχείρισης ισχύος το πείραμα πέτυχε και το «Γεράκι» έφτασε στο δυναμόμετρο τον απίστευτο αριθμό των 936 ίππων. Όχι ότι θα μπορούσε να το οδηγήσει ο καθένας, αλλά και πάλι είναι… αξιοθαύμαστο!
Πηγή