Όλα τα τεχνικά στοιχεία για τον boxer των 1.800 κυβικών αποκάλυψε η BMW. Για πόσα άλογα μιλάμε αλλά και… πόση ροπή;
Μετά από τα 2 επίσημα και τα 2… ανεπίσημα concept μοντέλα που εξοπλίστηκαν με τον νέο boxer των 1.800 κυβικών εκατοστών, η ίδια η BMW αποκάλυψε (επιτέλους) επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Φυσικά ο «big boxer», όπως επονομάστηκε από την εταιρεία, είναι ο μεγαλύτερος σε χωριτικότητα boxer στην ιστορία της BMW, με επακριβή κυβισμό στα 1.802 κ.εκ., τα οποία προκύπτουν από 2 κυλίνδρους με διάμετρο 107,1 χιλιοστών και διαδρομή 100 χιλιοστών.
Ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 91 ίππων στις 4.750 στροφές και ροπή 16,1 kgm στις 3.00 στροφές, ενώ η BMW δηλώνει ότι «πάνω από 15,3 kgm ροπής» είναι διαθέσιμα από τις 2.000 έως τις 4.000 στροφές. Σε συνδυασμό με ένα μεγάλης μάζας βολάν, ο κινητήρας υπόσχεται ομαλή απόδοση της ροπής και αντίστοιχη λειτουργία με πολυτελή αίσθηση.
Φυσικά μιλάμε για έναν μοντέρνο κινητήρα που χρησιμοποιεί τα τελευταία υλικά και έτσι, ο δικύλινδρος ζυγίζει 110,8 κιλά, μαζί με το σύστημα εισαγωγής, κάνοντας εκτεταμένη χρήση αλουμινίου. Οι κεφαλές του κινητήρα έχουν 4 βαλβίδες, οι οποίες ανοιγοκλείνουν μέσω ωστηρίων και δύο εκκεντροφόρων, έναν για κάθε κύλινδρο. Οι κύλινδροι έχουν επίστρωση NiCaSil και ο κινητήρας χρησιοποιεί χυτά αλουμινένια πιστόνια. Τέλος, ο κινητήρας εξοπλίζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και μονόδισκο, ξηρό συμπλέκτη.
Μένει μόνο να δούμε τώρα, πότε ο Big Boxer θα μπει και επίσημα στην παραγωγή, εξοπλίζοντας αντίστοιχα μοντέλα της εταιρείας, αλλά και ποιος θα είναι ο οδηγικός χαρακτήρας του.