Με την ευκαιρία της σημερινής παρουσίασης του i4 Concept, η BMW μας αποκαλύπτει για πρώτη φορά τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Το νέο λογότυπο αποτελεί τη βάση για το σήμα του i4 Concept και σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, η δισδιάστατη και διαφανής σχεδίαση του προσφέρει άριστη ενσωμάτωση, ενώ αναδεικνύει ακόμα περισσότερο το μοναδικό χρώμα Frozen Light Copper.
Το σήμα της μάρκας δεν διαθέτει το θρυλικό μαύρο δαχτυλίδι, που περιβάλλει τον μπλε και λευκό έλικα, με τον δακτύλιο να είναι πλέον διαφανής. Έτσι, αυτός θα αλλάζει ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου. Το νέο λογότυπο είναι επίσης επίπεδο, αποφεύγοντας την τρισδιάστατη εμφάνιση του παλιού λογότυπου, τα εφέ φωτισμού και τις σκιές, ενώ δεν θα είναι αυτοκόλλητο.
Η BMW καταλήγει πως το i4 concept, όχι μόνο ανοίγει το δρόμο για την αισθητική, τις τεχνολογίες και τις καινοτομίες του μέλλοντος, αλλά διερευνά και τις δυνατότητες σχεδίασης του εμπορικού σήματος BMW.