Μετά την απαγόρευση των μοτοσικλετών από ορισμένους δρόμους στο Τιρόλο, τώρα έρχεται και η Βιέννη να εφαρμόσει κάτι αντίστοιχο, δείχνοντας «κόκκινη» κάρτα σε όσους θελήσουν να κινηθούν στο κέντρο της πόλης.
Σε αντίθεση με την -ήδη σε ισχύ- απαγόρευση στο Τιρόλο, η οποία αφορά μόνο στις μοτοσικλέτες και όχι στα σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων, στη Βιέννη μελετούν μια καθολική απαγόρευση, ακόμα και για τα ηλεκτρικά ποδήλατα! Ο αντιδήμαρχος Birgit Hebein και ο δήμαρχος της Περιφέρειας Markus Figl παρουσίασαν το όραμά τους για μια «χωρίς αυτοκίνητα Βιέννη», δεχόμενοι γενική κατακραυγή -ειδικά- από το κοινό της μοτοσικλέτας.
Ας δούμε τις εξαιρέσεις στη ζώνη αποκλεισμού της Βιέννης:
- Ο περιφερειακός δρόμος που περιβάλλει την πόλη εξαιρείται από την απόφαση, πράγμα που σημαίνει ότι τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, τα φορτηγά και οι μοτοσικλέτες μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν αυτή τη διαδρομή. Εκτός από αυτό, θα επιτρέπονται άτομα που ζουν εντός της ζώνης αποκλεισμού ή εκείνων που έχουν ιδιωτικό γκαράζ στη ζώνη χωρίς οχήματα (και έχουν άδεια στάθμευσης), αν και το συμβούλιο δεν έχει δηλώσει εάν αυτό θα περιλαμβάνει τις μοτοσικλέτες!
- Οι εταιρείες και οι εργαζόμενοι εντός της ζώνης θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να κινούνται ελεύθερα, συμπεριλαμβανομένων των αντιπροσώπων πωλήσεων και εκείνων που εργάζονται εκτός των κανονικών ωρών γραφείου.
- Εμπορικά ταξί θα επιτρέπονται επίσης στο κέντρο της Βιέννης, όπως και οι επισκέπτες ξενοδοχείων, αρκεί να σταθμεύουν το όχημά τους στον καθορισμένο χώρο στάθμευσης στο οποίο διαμένουν.
Σύσσωμος ο μοτοσικλετιστικός κόσμος, όπως και η ευρωπαϊκή ομοσπονδία FEMA, έχει ήδη καταδικάσει τις απαγορεύσεις κυκλοφορίας μοτοσικλετιστών που επιβλήθηκαν στο Τιρόλο. Πρόκειται για μια πρωτόγνωρη δίωξη, που εφαρμόστηκε εναντίον των δύο τροχών ευρύτερα. Και, όπως ξέρουμε, στον καιρό της παγκοσμιοποίησης μια απαγόρευση ακόμα και σε ένα χωριό της Ευρώπης μπορεί τον επόμενο μήνα να βρεθεί έξω από τη δική μας πόρτα. Νόμοι που εφαρμόζονται σήμερα στην Ελλάδα και έχουν γίνει συνήθεια ίσως έχουν έρθει από την Καλιφόρνια της δεκαετίας του ’60! Ή από ένα χωριό της Αυστρίας του 2020…
Καθώς οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας μοτοσικλετών σε συγκεκριμένες περιοχές (αρχικά) εξακολουθούν να συζητούνται στη Γερμανία, η Αυστρία κινήθηκε αντιδραστικά και απαγόρευσε (σε πρώτη φάση) την κυκλοφορία σε συγκεκριμένες διαδρομές για ισχυρές, μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτες. Οι απαγορεύσεις στο Τιρόλο ξεκίνησαν από τις 10 Ιουνίου και θα διαρκέσουν έως τις 31 Οκτωβρίου 2020! Αυτό ισχύει -πάντα προς το παρόν- για μοτοσικλέτες που εκπέμπουν στατικά θόρυβο άνω των 95 ντεσιμπέλ. Λόγω του ότι συγκεκριμένοι κάτοικοι της περιοχής ενοχλούνται από τις μοτοσικλέτες και η κυβέρνηση της Αυστρίας «ακούει όλα τα προβλήματα των πολιτών της και σπεύδει να ικανοποιεί τα αιτήματά τους», οι παρακάτω μοτοσικλέτες απαγορεύονται από συγκεκριμένες διαδρομές: BMW S 1000 RR, Ducati Multistrada 1260, Harley Dyna Street Bob, Kawasaki Z 900, KTM 890 Duke κ.λπ., με την απειλή προστίμου 220€, ενώ η αστυνομία σταματά τους νεοβαπτισθέντες «παραβάτες» πριν την είσοδο στις συγκεκριμένες διαδρομές με μπλόκο και δίνει εντολή να γυρίσουν από εκεί που ήρθαν (όπου εκεί προφανώς οι κάτοικοι δεν ενοχλούνται…).
Η απαγόρευση ισχύει χωρίς εξαίρεση για όλους τους μοτοσικλετιστές (να και η δημοκρατία!), είτε είναι Αυστριακοί, Γερμανοί, είτε οτιδήποτε άλλο, ισχύει για τους κατοίκους, καθώς και για τους ταξιδιώτες ή τους τουρίστες. Αρκεί να είναι μοτοσικλετιστές, γιατί όλα τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά μπορούν να συνεχίζουν ανενόχλητα να κινούνται και να διασχίζουν την περιοχή! Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν λοιπόν εις τας Ευρώπας, αφού επιλεκτικά έχει οριστεί μια συγκεκριμένη περιοχή και έχει επιβληθεί απαγόρευση κυκλοφορίας σε συγκεκριμένη ομάδα πολιτών, λες και πρόκειται για ανεπιθύμητους σε καιρό πολέμου. Πρόκειται -για άλλη μια φορά- για προφανή ρατσισμό εναντίον των ανθρώπων των δύο τροχών και, όπως μας έχει διδάξει η πείρα, τέτοιου είδους μεθοδεύσεις των κυβερνώντων καταλήγουν σχεδόν πάντα σε περιορισμό της ελευθερίας (κίνησης-μετακίνησης στην προκειμένη περίπτωση). Ξεκινούν με μια ομάδα μοτοσικλετιστών που είναι μειοψηφία (ακριβών μοντέλων επί του προκειμένου) και μετά προχωρούν βήμα βήμα προς την επίτευξη ενός σχεδίου που είναι απόλυτα δικό τους και εναντιώνεται στο δικό μας.
Να ρωτήσουμε κάτι; Αν, παραδείγματος χάρη, στην περιοχή που μένουμε ανεβοκατεβαίνουν την ανηφόρα μπροστά από τα σπίτια μας φορτηγά που γκαζώνουν και κάνουν πολύ θόρυβο, ενοχλούν και μολύνουν τον αέρα μας, μπορούμε σαν γειτονιά να επιτύχουμε την απαγόρευσή τους;
Πηγή motorbike.gr, visordown