Ονομάζομαι Αλέξανδρος Πέττας και μέσα από το σαιτ της λέσχης θα ήθελα να σας συστηθώ επ ευκαιρία της μεγάλης τιμής που μου έκανε η λέσχη να με προτείνει για αναβάτη του μήνα Απριλίου .
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα στο Γαλάτσι , αν και τα τελείται χρόνια ζω μόνιμα στη Κέρκυρα ., Εκεί λοιπόν στο Γαλάτσι είχα και την πρώτη μου επαφή με τα μηχανάκια της εποχής μου , παπάκι στην αρχή όπως φαντάζομαι σχεδόν όλοι μας ξεκινήσαμε ,στη συνέχεια με HONDA xl 125 . Αν και για να είμαι ειλικρινής στα εφηβικά μου χρόνια αποκλειστικά δικό μου μηχανάκι δεν είχα καθότι και σχετικά δύσκολα οικονομικά χρόνια αλλά βασικά η όλη περιρρέουσα ατμόσφαιρα σχετικά με τα μηχανάκια/ μηχανόβιους ( οι γονείς μου ούτε καν να ακούσουν τη λέξη δεν ήθελαν στη γειτονιά μου είχαν χαθεί αρκετά παιδιά της ηλικίας μου και βέβαια ούτε λόγος για κράνη και λοιπό προστατευτικό εξοπλισμό ) . Έτσι βολευόμουν με δανεικά από φίλους και συμμαθητές συχνά πυκνά με το ανάλογο κυνήγι από την οικογένεια μου . Φανταστείτε στα 17 έβγαλα το δίπλωμα κρυφά από τους γονείς μου πάντα !!
Παράλληλα είχα την τύχη στο Νέο τέρμα Γαλατσίου να έχουμε την πρώτη πίστα κροσς όπου και γνώρισα τους Κουτά Μουρελατο Μπαξεβάνη και πολλούς άλλους . Έτσι πέρναγε ο καιρός ώσπου στα 24 μου είχα ένα ατύχημα με ένα παπί που είχα αγοράσει ένα χρόνο πριν και κόντεψα να χάσω το χέρι , ατύχημα με αποκλειστικά δική μου ευθύνη , έκανα σε συνεφέρω το χέρι μου πάνω από έξη μήνες και κάπου εκεί τέλειωσε και η οδηγικη μου καριέρα καθότι μετά από ένα χρόνο περίπου έφυγα για σπουδές εξωτερικό και μόνιμη εγκατάσταση για πάνω από δέκα χρόνια . Εκεί που ζούσα λόγο κλιματολογικών συνθηκών βασικά αλλά και φοβίας λόγο ατυχήματος καμία σκέψη για απόκτηση μηχανής . Συνολική αποχή οδηγικα κοντά δεκαπέντε χρόνια .
Ώσπου επέστρεψα στην Ελλάδα , γνώρισα την γυναίκα μου στην οποία οφείλω σε μεγάλο ποσοστό την επάνοδο μου στο χώρο της μηχανής , με παρέσυρε να αρχίσω να οδηγώ το σκουτερακι της για καθαρή εξυπηρέτηση καθότι πλέον ζούσα Κέρκυρα ,και έτσι ξαναβγήκε το μικρόβιο στην επιφάνεια ΟΙ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕΙΑ και αγόρασα μεγάλο scooter HONDA SILVERWINGκαι σχεδόν παράλληλα τι άλλο Suzuki V strom 650 . Κάπου μέσα ομω ήθελα κάτι ποιο μεγάλο ποιο δυνατό και ποιο ογκώδες . Και εκεί έρχεται η BMW και βγάζει το 2004 το gs 1200 , και ποιο πριν και τα 1100 και 1150 με ενδιέφεραν πολύ αλλά το 1200 μου έκανε το κλικ που λέμε . Έτσι εισήλθα στο κόσμο των BMW boxer από το 2006 μέχρι και σήμερα και μάλλον δεν θα φύγω ποτέ .
Ερχόμενος στο κόσμο της BMW ξαφνικά άλλαξε όλη η άποψη μου για τις μηχανές γενικά και ειδικά , έτσι ξεκίνησα τα μεγάλα ταξίδια , από τριήμερα εντος Ελλάδας μέχρι δεκαήμερα εκτός – Ευρώπη . Και έτσι θέλω να ελπίζω να πραγματοποιήσω το μεγάλο μου όνειρο Noord camp !!!!
Εδώ θα αναφερθώ σε έναν άλλον πολύ καλό μου φίλο από Κέρκυρα αλλά μένει χρόνια Αθήνα και που σχεδόν όλοι θα τον γνωρίζεται , τον Σταύρο ( χρόνια μηχανικός σε BMW ) που μου μίλησε με τα καλλίτερα λόγια για το club , τα μέλη ,το προεδρείο και την όλη ατμόσφαιρα και φιλοσοφία που έχει . Έτσι λοιπόν σε μια συγκέντρωση στο Βόλο παρευρέθηκα μαζί με άλλους αναβάτες φίλους από Κέρκυρα ,καθότι και άλλοι Κερκυραίοι είναι μέλη της λέσχης , και έγινα μέλος . Αν και νέο μέλος και έχοντας διατελέσει στο παρελθόν μέλος σε πολλά διαφορετικά clubs εκεί που ζούσα , έχω να πω ότι δικαιώθηκα πλήρως με την είσοδο μου γιατί βρήκα άψογη ατμόσφαιρα πολυεπιπεδα , σεβασμό , επίπεδο μελών , οδηγικους κανόνες και εν γένει ολική συμπεριφορά , η άποψη μου για τα μέλη που έχω γνωρίσει ο ένας καλλίτερος από τον άλλον και όλοι μαζί μια σχεδόν άψογη παρέα .
Για αυτό και οπότε μπορώ από θέμα χρόνου , μένω βλέπετε μακριά , προσπαθώ να ακολουθω το εκδρομικό πρόγραμμα και τις συναντήσεις της λέσχης .
Επειδή ίσως κούρασα κλείνω λέγοντας
ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ CLUB και Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΑΣ .