R NineT 2021

R NineT 2021

Η BMW ανανέωσε την σειρά R nineT, με μικρές απαραίτητες αλλαγές που θα την κρατήσουν στο προσκήνιο και στην εποχή των προδιαγραφών Euro5. Τα 4 μοντέλα της σειράς φέρουν έτσι, μικρές και καίριες αλλαγές.

Αρχικά, ο θρυλικός πλέον Boxer των 1.170 κυβικών εκατοστών προσαρμόζεται κατάλληλα, ώστε να περάσει τα όρια των Euro5 προδιαγραφών ρύπων. Μια μικρή απώλεια ισχύος ήταν τελικά αναπόφευκτη αλλά μιλάμε για έναν ίππο μόνο, αφού ο κινητήρας αποδίδει 109 άλογα στις 7.250 στροφές (από 110 στις 7.750 στροφές), ενώ η μέγιστη ροπή έμεινε απαράλλαχτη στα 11,8 kgm στις 6.000 στροφές.

Η σχεδίαση της κυλινδροκεφαλής για τον κινητήρα είναι νέα, με διαφορετικό σχήμα και διάταξη των πτερυγίων ψύξης. Νέα είναι επίσης τμήματα στα σώματα ψεκασμού και στα καπάκια των βαλβίδων, ενώ στο εσωτερικό τους οι κεφαλές φέρουν νέα σχεδίαση για καλύτερη ανάμιξη αέρα και βενζίνης με στόχο την καλύτερη καύση. Η BMW αναφέρει συγκεκριμένα, ότι ο κινητήρας έχει μια ακόμα περισσότερο «γεμάτη» απόδοση ροπής μεταξύ 4.000 και 6.000 στροφών.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει πλέον το ABS Pro με σύστημα DBC- Dynamic Brake Control, το οποίο στην ουσία είναι το Cornering ABS με την ονοματοδοσία της BMW. Νέο είναι και το πίσω αμορτισέρ του μοντέλου με δυναμικά μεταβαλλόμενη απόσβεση ανάλογα με την διαδρομή του (WAD). Το αμορτισέρ ρυθμίζεται στην προφόρτιση, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται 2 χαρτογραφήσεις ισχύος, Rain και Road.

Τα μοντέλα είναι διαθέσιμα με εκτενείς επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού, όπως π.χ. το σύστημα Traction Control – DTC, σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα MSR, επιπρόσθετες χαρτογραφήσεις ανάλογα με το μοντέλο, αλλά και τα πακέτα αξεσουάρ Option 719. Παράλληλα, το R nineT Urban G/S θα γίνει διαθέσιμο και στην περιορισμένη έκδοση Edition 40 Years GS, στον χαρακτηριστικό χρωματικό συνδυασμό μαύρου και κίτρινου.

πηγή