Έτσι σκοπεύει να «γεμίσει» το κενό της γκάμας GS της, από τα 310 έως τα 800 κυβικά, η BMW – Μας δίνει μια πρώτη γεύση από το τι να περιμένουμε.
H BMW κάνει μία κίνηση που θα συζητηθεί: Ετοιμάζει ένα νέο F 450GS, απαντώντας προφανώς στις προκλήσεις της σημερινής αγοράς των μικρομεσαίων Adventure. To νέο μοντέλο είναι ακόμα Concept, πολύ κοντά σε μορφή παραγωγής – αλλά εν πάσει περιπτώσει, όχι ακόμα εκεί. Η σχεδίαση του ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά, όντας ιδιαίτερα επιθετική στο Off-Road πνεύμα και με απευθείας αναφορές στην R 1300 GS. Σύμφωνα με την BMW, στόχος του μοντέλου είναι «η επίτευξη της καλύτερης συμπεροφιράς στην κατηγορία και ο συνδυασμός της με υψηλή απόδοση και ιδανική προσβασιμότητα».
Ο κινητήρας είναι εντελώς νέος, δικύλινδρος εν σειρά, ενώ αναφέρεται η χρήση μίας «σειράς ανάφλεξης που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ στο παρελθόν», ενώ η ισχύς του θα σταματά στους 48 ίππους, για καταλληλότητα με το δίπλωμα A2. Σε επίπεδο πλαισίου και περιφερειακών, βλέπουμε μία σωληνωτή κατασκευή που θυμίζει ολίγον από Trellis, με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός πλήρως ρυθμιζόμενο και αμορτισέρ με αποσβέσεις ανάλογες με το φορτίο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 175 κιλά, το ελάχιστο απαιτούμενο για καταλληλότητα με τις απαιτήσεις του A2 διπλώματος.
Σε θέμα εξοπλισμού, μιλάμε για οθόνη TFT 6,5 ιντσών, με δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, ABS Pro με λειτουργία Cornering, ενώ οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 και 17 ιντσών, ακτινωτοί. Στην έκδοση παραγωγής, η BMW μας προετομάζει και για την επιλογή χυτών τροχών, στις ίδιες διαστάσεις. Την εν λόγω παρουσίαση, την αναμένουμε εντός του 2025.