“Intelligent Emergency Call” από την BMW για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα!

“Intelligent Emergency Call” από την BMW για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα!

13087450_10154224608077728_4559912363508673748_n (1)

H BMW Motorrad προσφέρει το “Intelligent Emergency Call”  για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα. Ουσιαστικά προσφέρει γρήγορη βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος ή κατάστασης έκτακτης ανάγκης. 

H λήψη βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος ή έκτακτης ανάγκης, όσο το δυνατόν γρηγορότερα μπορεί να σώσει ζωές.  Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους μοτοσικλετιστές.

Για το λόγο αυτό, η BMW Motorrad έχει αναπτύξει το προαιρετικό σύστημα “Intelligent Emergency Call” για να λάβετε βοήθεια όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

To e-Call χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητα BMW το 1999 στην Ευρώπη. Το 2007, το BMW Group επεκτήνει αυτό το σύστημα ασφάλειας με τη δημιουργία ενός ευφυούς και διασυνοριακού τηλεφωνικού κέντρού.

Από το 2018, το e-Call θα καταστεί υποχρεωτικό για όλα τα νέα αυτοκίνητα. Χάρη στα αποτελέσματα της συνέργειας με τα αυτοκίνητα της BMW αναμένεται το σύστημα να είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα της BMW από την αρχή του 2017.

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή ατυχήματος, το έξυπνο σύστημα e-Call, το οποίο θα μπορεί είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα να ενεργοποιηθεί να στείλει τα δεδομένα θέσης σας, δηλαδή τις συντεταγμένες της τοποθεσίας της μοτοσικλέτας, στο BMW Call Center για να κινήσει την αλυσίδα διάσωσης.  Η τρέχουσα θέση καθώς και πληροφορίες για τον προσδιορισμό και την κατεύθυνση του ταξιδιού μεταδίδονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για να απλοποιήθεί ο εντοπισμός του μοτοσικλετιστή.

P90217582_highRes_bmw-motorrad-emergen

 

Το e-Call απαιτεί σύνδεση με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να ενεργοποιήθεί η αλυσίδα διάσωσης. Η σύνδεση γίνεται μέσω μόνιμα εγκατεστημένη μονάδα κινητής επικοινωνίας. Για τη σύνδεση δεν απαιτείται συγκεκριμένη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Η έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης εμπεριέχει τρία σενάρια:

Σενάριο 1: Αυτόματη ενεργοποίηση στην περίπτωση μιας ισχυρής πτώση / σύγκρουσης.

Η κλήση έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται αυτόματα, χωρίς χρονική καθυστέρηση, στέλνοντας ένα μήνυμα στο BMW Call Center. Βοήθεια αποστέλλεται σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν δεν υπάρχει ανταπόκριση. Μια οθόνη στον πίνακα οργάνων δείχνει ότι η υπηρεσία e-Call έχει ενεργοποιηθεί. Σε αυτή την περίπτωση ο οδηγός δεν μπορεί να ακυρώσει την κλήση έκτακτης ανάγκης.

Σενάριο 2: Αυτόματη ενεργοποίηση στην περίπτωση μικρής πτώση / σύγκρουσης.

Στην περίπτωση αυτή η κλήση έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται αυτόματα μετά από 25 δευτερόλεπτα. Αν δεν ακυρωθεί η κλήση εντος 25 δευτερολέπτων, η αλυσίδα διάσωσης ξεκινά όπως στο σενάριο 1.

Σενάριο 3: Εγχειρίδιο ενεργοποίηση με το πάτημα ενός κουμπιού

Στην περίπτωση αυτή το e-Call ενεργοποιείται χειροκίνητα πατώντας το κουμπί SOS στο δεξί άκρο του τιμονιού. Η έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο χειροκίνητα όταν η μοτοσικλέτα είναι σταματημένη.

Το σύστημα “Intelligent Emergency Call” αναγνωρίζει καταστάσεις μη-έκτακτης ανάγκης π.χ. ατυχήματα με χαμηλές ταχύτητες, εκτός δρόμου οδήγηση (π.χ. μικρά άλματα ή οδήγηση πάνω από εμπόδια).

 

P90217584_highRes_bmw-motorrad-emergen

 

Πηγή: https://www.press.bmwgroup.com/italy/article/detail/T0259637IT/with-the-optional-intelligent-emergency-call-bmw-motorrad-is-offering-a-motorcycle-ecall-system-for