Αγαπητά μέλη,
Την Τετάρτη 16.12.2020 από 9.30 έως 19.00 στο ισόγειο του υπουργείου Υγείας (Αριστοτέλους 17) πραγματοποιείται εθελοντική Αιμοδοσία. Παρακαλούμε για την συμμετοχή σας.
Αγαπητά μέλη,
Την Τετάρτη 16.12.2020 από 9.30 έως 19.00 στο ισόγειο του υπουργείου Υγείας (Αριστοτέλους 17) πραγματοποιείται εθελοντική Αιμοδοσία. Παρακαλούμε για την συμμετοχή σας.

Για να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή τα μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συναίνεσης ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες.