Αγαπητά μέλη,
την Τετάρτη 1.12.2021 και ώρα 20:00 στολίζουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας στη λέσχη και πίνουμε το ποτάκι μας.
Όποιος επιθυμεί φέρνει και τα στολίδια του!!!
Αγαπητά μέλη,
την Τετάρτη 1.12.2021 και ώρα 20:00 στολίζουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας στη λέσχη και πίνουμε το ποτάκι μας.
Όποιος επιθυμεί φέρνει και τα στολίδια του!!!

Για να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή τα μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συναίνεσης ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες.